漩涡鸣人_ns

上一篇 下一篇
Centuries - Fall Out Boy

写这首歌我只用了两小时,而真正把它制作出来却花了近两个月的时间,所有想说的话都放在里面了,希望大家会喜欢。


[附.歌词]

Some legends are told

被诉说的传奇

Some turn to dust or to gold

有的沦为灰烬 有的永垂不朽

But you will remember me

但你会记得我

Remember me for centuries

万世铭记于我

And just one mistake

哪怕一个错误

Is all it will take

我们也会付出一切弥补

We'll go down in history

我们会被载入史册

Remember me for centuries

万世铭记于我

Hey-ya, hey, hey-ya

Remember me for centuries

万世铭记于我

Mummified my teenage dreams

埋葬我的年少之梦

No, it's nothing wrong with me

不 我没有什么不对

The kids are all wrong The story's all off

脱离传奇故事的孩童是不对的

Heavy metal broke my heart

重金属摇滚我的心

Come on, come on and let me in

来吧 来吧 让我走进

Bruises on your thighs like my fingerprints

我在你大腿间游弋 留下我的指纹

And this is supposed to match

这是今夜的馈赠

The darkness that you felt

我知道你会感觉到

I never meant for you to fix yourself

我从未让你自己解决

Do-do-do-do...do-do-do-do

Some legends are told

被诉说的传奇

Some turn to dust or to gold

有的沦为灰烬 有的永垂不朽

But you will remember me

但你会记得我

Remember me for centuries

万世铭记于我

And just one mistake

哪怕一个错误

Is all it will take

我们也会付出一切弥补

We'll go down in history

我们会被载入史册

Remember me for centuries

万世铭记于我

Hey-ya, hey, hey-ya

Remember me for centuries

万世铭记于我

And I can't stop 'til the whole world knows my name

我不会停下 直到整个世界都知道我的姓名

Cause I was only born inside my dreams

因为我只在梦想里存活

Until you die for me

直到你为我死去

As long as there's a light

只要还有光

My shadow's over you

我的影子都会为你遮蔽

Cause I-I am the opposite of amnesia

因为我不会失忆

And you're a cherry blossom

你是漫天樱花

You're about to bloom

你正绚烂绽放

You look so pretty

你看起来如此美丽

But you're gone so soon

却很快逝去

Do-do-do-do...do-do-do-do

Some legends are told

被诉说的传奇

Some turn to dust or to gold

有的沦为灰烬 有的永垂不朽

But you will remember me

但你会记得我

Remember me for centuries

万世铭记于我

And just one mistake

哪怕一个错误

Is all it will take

我们也会付出一切弥补

We'll go down in history

我们会被载入史册

Remember me for centuries

万世铭记于我

Hey-ya, hey, hey-ya

Remember me for centuries

万世铭记于我

We've been here forever

我们永远都在这里

And here's the frozen proof

这是注定的结果

I could scream forever

我可以永远呐喊

We are the poisoned youth

我们中了青春的毒

Do-do-do-do...do-do-do-do

Some legends are told

被诉说的传奇

Some turn to dust or to gold

有的沦为灰烬 有的永垂不朽

But you will remember me

但你会记得我

Remember me for centuries

万世铭记于我

And just one mistake

哪怕一个错误

Is all it will take

我们也会付出一切弥补

We'll go down in history

我们会被载入史册

Remember me for centuries

万世铭记于我

Hey-ya, hey

We'll go down in history hey-ya

我们会被载入史册

Remember me for centuries

万世铭记于我

评论
热度(15)
©漩涡鸣人_ns | Powered by LOFTER